Skrzynka na elektroniczne listy polecone

149,00 999,00  netto

Posiadanie skrzynki do doręczeń elektronicznych jest obowiązkowe dla firm z KRS od 1 stycznia 2025 r. e- Doręczenia Certum spełniają ten obowiązek, a także wymagania prawne ustawy o doręczeniach elektronicznych.

Opis

e-Doręczenia Certum to elektroniczny odpowiednik listu poleconego. Umożliwia nadawanie przesyłek do podmiotów publicznych, firm oraz osób prywatnych.

Uwaga: Administracja publiczna – zgodnie z zapisami ustawy podmioty publiczne są zobowiązane założyć skrzynkę e-Doręczeń u operatora wyznaczonego.

Kwalifikowana usługa Certum e-Doręczenia co do zasady (skutku prawnego) jest tożsama z usługą publiczną, a jej zaletą jest możliwość komunikacji z:

  • podmiotami publicznymi,

oraz

  • podmiotami niepublicznymi,
  • osobami fizycznymi.

Wiadomości przesyłane z wykorzystaniem kwalifikowanego doręczenia elektronicznego mają taki sam skutek prawny jak list polecony za potwierdzeniem odbioru.

Zakładając skrzynkę w usłudze Certum e-Doręczenia, spełnisz obowiązek posiadania adresu doręczeń elektronicznych (ADE) do kontaktów z podmiotami publicznymi.

Usługa doskonale sprawdza się w sytuacjach, gdy konieczna jest wysyłka dokumentów w formie listu poleconego oraz innej cyfrowej komunikacji z kontrahentami/klientami, takich jak:

  • obsługa sformalizowanej umowy,
  • masowa wysyłka faktur,
  • wezwanie do zapłaty kontrahenta,
  • masowa wysyłka aktualizacji cennika dot. usług bankowych,
  • kontakt z administracją publiczną,
  • inne.

Zakładając skrzynkę w usłudze Certum będziesz miał dostęp do swoich przesyłek przez 24h na dobę na urządzeniach desktopowych (komputerach stacjonarnych i laptopach) oraz mobilnych (smartfonach i tabletach).

Plan Taryfowy Standard

  • 8 GB
  • darmowe wysyłki do urzędów administracji publicznej
  • 100 przesyłek do firm w abonamencie – MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA KOLEJNYCH PRZESYŁEK
  • 3 użytkowników
  • Możliwość wysyłki do wielu adresatów
  • Import paczki wiadomości
  • Nieograniczony okres przechowywania wiadomości

Plan Taryfowy Premium

  • 16 GB
  • darmowe wysyłki do urzędów administracji publicznej
  • 300 przesyłek do firm w abonamencie – MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA KOLEJNYCH PRZESYŁEK
  • 10 użytkowników
  • Możliwość wysyłki do wielu adresatów
  • Import paczki wiadomości
  • Powiadomienia SMS
  • Nieograniczony okres przechowywania wiadomości

 

Infolinia: tel.: +48 786 665 750, e-mail: [email protected]

Informacje dodatkowe

plan taryfowy

Premium, Standard

ważność

1 rok, 2 lata, 3 lata

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Skrzynka na elektroniczne listy polecone”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *