Podpis kwalifikowany SimplySign
- Home
- Podpis kwalifikowany
- Podpis kwalifikowany SimplySign
Podpis kwalifikowany to klucz do bezpiecznego i legalnego podpisywania dokumentów online. Wybierz nasze usługi, aby doświadczyć pełnej satysfakcji z profesjonalnego podejścia do elektronicznych podpisów.
Jako autoryzowany partner firmy Podpisuj Zdalnie posiadamy niezbędne uprawnienia do wydawania podpisów elektronicznych firmy Certum.
Podpis Kwalifikowany SimplySign
Cena
Skład zestawu
Zastosowanie podpisu
Cena
- SimplySign 1 rok – 729 zł netto
- SimplySign 2 lata – 799 zł netto
- SimplySign 3 lata – 899 zł netto
Klient spoza PL +149 zł netto (konieczność przygotowania dodatkowych dokumentów + obsługa EN)
Uwaga! Podana cena obejmuję dojazd, aktywacje podpisu, instalacje i przeszkolenie, konfiguracje w wybranych programach
Skład zestawu
- certyfikat kwalifikowany ważny: 1 rok, 2 lub 3 lata
- wsparcie dla:
- urządzeń mobilnych z: Androidem lub iOS
- komputerów klasy: PC oraz Mac OS X (MacBook)
- darmowe oprogramowanie do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików
- gwarancję producenta dla certyfikatu ważnego:
- 1 rok: wsparcie przez 12 miesięcy od zakupu
- 2 lata: wsparcie przez 24 miesiące od zakupu
- 3 lata: wsparcie przez 36 miesięcy od zakupu
- kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
Zastosowanie podpisu
- Administracja publiczna: wnoszenie pism, deklaracji, wniosków i innych dokumentów do urzędów państwowych oraz samorządowych, np. EPUAP, Profil Zaufany, NFZ itp.
- Bankowość: zawieranie umów bankowych, składanie wniosków kredytowych i innych operacji bankowych,
- Działalność gospodarcza: Rejestracja działalności gospodarczej, zmiany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), składanie sprawozdań finansowych, CEIDG, pełnomocnictwa elektroniczne
- Edukacja: podpisywanie umów o dzieło, umów zlecenia z nauczycielami i wykładowcami.
- Finanse: realizacja transakcji finansowych, umowy kupna-sprzedaży
- Obsługa prawna firm: podpisywanie umów handlowych, aktów założycielskich spółek, protokołów z posiedzeń zarządów oraz rad nadzorczych oraz wiele innych.
- Podatki: składanie deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów w urzędach skarbowych, np. e-Deklaracje.
- Ubezpieczenia: np. zawieranie umów ubezpieczenia,
- Sądownictwo: składanie pism procesowych i innych dokumentów w postępowaniach sądowych w formie elektronicznej. Zamówienia publiczne: udział w przetargach publicznych.